Hopp til innholdet
Ingrid forklarer kunde

Viktig informasjon til alle våre kunder – Teknisk fusjon 3.–6. oktober

Som du sikkert har fått med deg, ble Sunndal Sparebank og Romsdalsbanken juridisk fusjonert til en bank, Tinde Sparebank, 2. juni. 

Nå tar vi neste steg: helgen 3.–6. oktober gjennomfører vi en teknisk fusjon av systemene i de to tidligere bankene.
Dette betyr at vi samler alt på én felles plattform – for å kunne tilby deg enda bedre og mer effektive banktjenester.

Hva betyr dette for deg som kunde?

I perioden fra fredag 3. oktober kl. 15:00 til mandag 6. oktober kl. 09:00 vil følgende tjenester være midlertidig utilgjengelige:

  • Mobilbank, nettbank og telefonbank  (gjelder både tidligere Sunndal og Romsdal)
  • Kontantautomater i tidligere Sunndal  Sparebank
  • Vipps-tjenester koblet til konto (Vipps koblet til kort vil fungere som normalt)

Dette vil fungere som normalt i perioden:

  • Bankkort (debet og kreditt) 
  • BankID 

Kontaktinformasjon

Telefon: 71 26 80 00
E-post: post@tinde.no
Åpningstider:
Mandag - Fredag 09:00 - 15:00

logo vegg

For kunder fra tidligere Sunndal Sparebank: Fra og med mandag 6. oktober må du gjøre èn liten endring i mobilbanken:  

  • Logg inn som vanlig
  • Gå til innstillinger > Velg bank
  • Endre til Tinde Sparebank
Høy svindelaktivitet

Sikkerhet - vær oppmerksom

I forbindelse med fusjonen kan det være økt risiko for svindelforsøk.
Vær derfor ekstra forsiktig og ikke klikk på lenker du får tilsendt eller oppgi personlig informasjon eller innloggingsdetaljer.

Se vår hjemmeside www.tinde.no

En kaffekopp med Tindelogo

Informasjon og oppdateringer

I forkant av fusjonshelgen vil du finne informasjon og påminnelser i mobil- og nettbank, og på vår nettside vil du finne oppdatert informasjon – synlig og lett tilgjengelig. 
Vi er tilbake i normal drift fra mandag morgen 6. oktober, og ser frem til å ønske deg velkommen til en enda bedre og mer samlet bankopplevelse.